Bored.

Sedap kan? *NyumNyum*

Assalamualaikum. Korang apa khabar? Aku baik je. Alhamdulillah. Harini dah hari keenam kita semua berpuasa. Dan lagi 2 minggu aku nak trial PMR. Perasaan takut tu memang lah ada. Tapi, aku akan cuba buat yang terbaik kali ini. InsyaaAllah dengan izin Allah. Okay, harini aku tak sekolah sebab senggugut. Hmm, dahlah harini kena hantar folio Sejarah. Sepatutnya dah siap dah ni, tapi printer dekat rumah ni pulak yang buat hal. Hmm, terpaksa lah suruh mak buatkan.

Ehh, macam mana twitter boleh suspended eh? Padahal aku baru je buat account semalam. Hishh, sabar jelah. Dahlah guna email baru. Ngekk betullah. Harap kejap lagi eloklah account baru tu. Okayy, tak tahu nak cerita apa dah. Aku sekarang dah putus dengan dia. But kitaorang still contact and text. Aku sekarang single. Weheee, but not available k. Pagi tadi sebelum abang dengan adik nak pegi sekolah. Adik carik pasal dengan aku. Aku rasa nak baling je kerusi dekat dia. Baling lelaju then hempuk dia. Ughh, menyakitkan hati betul. Hahaha, tak silap aku kita baru berpuasa 6 hari kan? Tetapi iklan dekat TV dah ada yang 'Selamat Hari Raya AidilFitri'. Baru je nak puasa, tak sampai 10 hari lagipun. Tapi, aku tak sabar jugak nak raya. Tapi, raya tahun ni tak boleh nak happy-happy sangat. PMR dah nak dekat woi. Takpe, lepas PMR boleh 'rehat-rehat' sikit. Hihihh, okaylah. Sampai sini saja post kali ini. Babaii, assalamualaikum *flying kiss*
Jawab salam tu, tak jawab dosa.