Ramadhan is coming.



Assalamualaikum. Hai uollss. Apaa khabar? Sihat ko tidok? Aku sihat. Alhamdulillah. Esok dah ouasa bukan? Aku tak sabar nak puasa. Aku pun tak tahu kenapa. Tapi, lepas habis ramadhan, syawal pula. Lepas habis Syawal? PMR lah brothaaa. Tak jugak nak pmr. Ada yang C dengan D lagi and ada yang fail jugak. Harap nanti dapat straight A takpun 5A ke atas. InsyaaAllah. Tapi, kekadang tu, kalau aku dah berusaha bersungguh-sungguh mesti fail. Kalau aku tak berusaha bersungguh-sungguh mesti lulus. Hmm, sabar jelah. Maybe ini dugaan daripada Allah.

Esok dah Ramadhan. Mesti penat bila sekolah nanti. Aku pun mesti ketiduran didalam kelas nanti kalau dah pukul 12 keatas. Hmmm, nak cerita apa eh? Haaa, sekarang ni aku dah minat Running Man. Hahahh, dulu tak tengok sangat cerita ni, sebab takde astro One HD. Tapi, abg aku ambil Video Running Man ni dekat kawan dia. Baru sekali tengok, dah macam ketagih Running Man. Hahahahh, especially adik aku tu. YaAllah, sanggup sebelum pegi sekolah pagi-pagi tu, bangun pukul 5 pagi. Lepas habis mandi semua terus capai remote tengok Running Man. Sekarang pun aku tengah tengok Running Man. Park TaeHwan dengan Kim JongKook handshomee much~ *broken english*

Internet rumah aku super lembabsss macam siput. Ehh? Kalah siput k. Asyik EDGE jeee. Brrr, saba sajalah. Nak pasang wifi tak dapat pulak tu. Unifi bila mahu sampai Nismilann nih hah? Aigoo! Okaylah. Maybe sampai sini jeh dulu. Aku takde idea nak hupdate apa. Babaii. Annyeong. Assalamualaikum :*