Mira Husna ;)

Assalamualaikum. Okay, ni post yang kedua untuk harini. Post ni Syu tujukan kepada Nur Amirah Husna.
Okay, Mira kau wajib baca post ni. W.A.J.I.B Get it?? Tadi Syu stalk blog dia ni. Barulah Syu tau yang Mira ni suka sape. Budak tu rupo ehh. Patutlah dia asyik usik Syu dengan budak tu. Pada hal, dia suka budak tu.
Mira, lepas ni tak payahlah usik aku dengan budak tu lagi. Sebab sekarang aku suka orang lain.
Selama ni aku tak tau pun kau suka dia. Takpe-takpe. Tapi kenapa kelas 2D tu cakap aku dengan budak tu?
Kau yang suka dia, aku pulak yang kena ejek. Hishh, tak boleh jadi ni. Lepasni, aku ejek kau pulak dengan dia.
Tunggulah bila dah masuk sekolah nanti *gelak setan*. Kau sabar je kan budak-budak ni ejek aku dengan dia?
Huishh, bagus betul kau ni, boleh di jadikan menantu ni. Hahaha, dia pun dah tau yang kau suka dia.

Kenapa kau tak bagi tau den yang kau suka dia *cakap negeri sembilan* Time cuti ni pulak lahh aku baru tau.
Kalau tak, lamo dah aku ejek kau. Kepada budak-budak dalam kelas Syu tu. Syu dengan dia *Budak yang Mira Suka* hanya kawan je ok? Faham tak? Tak lobeh dari tu. Kitaorang memang rapat. Rapat sebagai kawan. Kalau rapat sikit mesti  budakbudak kelas tu salah sangka. Rapat sikit couple, rapat sikit couple. Ntah apo bondo eh. I tak suka dia dah okay. Kitaorang meggila sesama, sebab dia minat BigBang. Kalau dia nak tanya pasal Kpop, mesti carik Syu dengan Farah. Itu pun nak salah sangka ke? Huh, budakbudak Malaysia zaman sekalang. Habistu, Syu ni
apa?  Nak tau? Syu budakbudak Korea zaman sekalang. Weeee, perasan jeh. Nak fly kat Korea pun tak lepas lagi. Ni kan nak jadi budak korea. Manalah tau satu hari nanti dapat fly pergi korea en? Amin~
Okaylah, sampai sini je yang Syu nak post untuk *Mira Husna*
Byeby. Assalamualaikum