Mira Husna Again ;D

Assalamualaikum. Heee, ehh awak, awak update post pasal saya eh? Taching kejap lahh.
Tapi, ada ke patut mira cakap Syu ni gemok? Mano datang ehh? Gemok tak ada, berisi sikit adalah kot.
Mira, post kau tak boleh bla mira. Taching betul aku baca tadi. Nasib baik tak menitis air mata seorang gadis yang comel macam aku ni *ayatnya. Kau dengan budak tu memang cooool gila lahh. Dia dah tau yang kau suka dia, tapi dia buat don't know je. Hee, macam saya dengan budak tulah. Dekat sekolah buat macam tak kenal je. Padahal, dah _ _ _ _ _ _*fill in the blank.

Nanti aku nak cakap dengan budak tu lah Mira. Aku nak tengok apa reaction dia ;) *Jahat seketika
Nanti aku tanya dia betul ke dia ada awek. Comel ke budak tu? Entahlahh, aku rasa dia cool. Lepastu, dia memang baik. Sesuai bona lah dengan kau. HAHA, tengoklah kalau aku baik, aku tak ejek kau dengan budak tu. Kalau aku jahat kejap, aku ejek korang. Aku memang rapat dengan dia, tak adalah rapat sangat.
Tapi, sekarang aku tengok dia asyik cakap dengan kau je. Jeles makk. Jap, mana kau tau yang dia suka kawan dengan aku?

Masuk topik lain kejap. Budak tu panggil aku "Awak" kott *gigit bantal. Hoo, segan gila.
Malu kalau jumpa dekat sekolah nanti. Takpe-takpe, nanti kitaorg buat don't know je. Macam Mira dengan budak tu buat, baru cool (Y).

Okaylah, sampai sini je yang Syu nak post harini. Woot-woot. Out dulu. Byeby ;D