Gemuk's ?

Assalamualaikum uolls.

Uolls semua sihat tak? Syu sihat je, Alhamdulillah. Malam ni ada kenduri, tapi sebelum pergi kenduri kenalah update blog dulu. Humm, tadi Syu stalk blog Puan Mira Husna. Dia minat BigBang sekarang wokk. Samalah dengan budak yang dia suka tu. Budak tu minat T.O.P Budak tu memang suka amik bias Syu. Tumbuk kang baru tau. Ehh, tak boleh tumbuk. Nanti Puan Mira Husna marah kite pulak.
Kebelakangan ni asyik stalk blog orang je. Especially, Puan Mira Husna tu. Blog dia lawa ohh. Dia update pasal Syu. Woii, stoplah panggil aku *gemok. I taulah yang you tu kurus. Cun pulak tu. Apalah sangat I ni kan?
Err, pehal gedik tetiba nih? Whatever lahh, kat sekolah jangan panggil aku gemuk's sudah. Aku ejek kau dengan budak tu baru tau.
Aku taknak rampas pun budak tu dari kau Mira. Aku dah ada lahh. Bape puluh juta kali aku nak bagi tau.
Kau jangan risaulahh. Aku dengan dia kawan je.

Kayy, masuk topik lain jap. Hee, tadi text dengan dia. Dia baik sangat. Tapi, jahat lah jugak. Suka buat Syu marah. Tapi, Syu sabar je dengan dia. Syu sayang dia ;)
Err, tak pernah Syu jiwang macam ni. HAHA . . .
Ada ke dia cakap Syu ni garang? Mana ada Syu garang. Syu ni baik adalah *perasan jo.
Kadang-kadang kenalah garang sikit dengan dia. Sebab dia tu degil. Nak suruh tido pun dia kata malas.
Suruh berjuta kali barulah dia nak tido.
Syu garang ke? Puan Mira Husna adakah saya ini seorang yang garang? Tak kan?
Saya tak boleh pukul awak, sebab saya sayang awak. Ecehh, stop lah jiwang haa Syuhada.

Pukul lapan nanti kena pergi kenduri dah. Nasib baik dekat je. Khamis, Jumaat, Sabtu, Ahad semua ada kenduri. Busy kan? Tapi okaylah jugak, at least ada lah pergi mana-mana jugak kan. Kalau tak terperap jelah dekat rumah ni. Asyik ber-facebook, ber-twitter, ber-tumblr and ber-blogging. Bila masa sekolah, sibuk nak cuti. Bila dah cuti, sibuklah pulak nak sekolah. Rindu dekat Izzatin, Izzati, Farah dengan Fatin.
Fuyoo, mak Syu nyanyi lagu Maher Zein. BarakAllah lagi. Alim-alim gitu. Lagu tu memang best pun.
Syu dengan Abang yang gila kpop ni pun boleh minat lagu tu. Lagu-lagu Maher Zein memang best.
Kpop best jugak. Okaylah, sampai sini je post untuk hari ni. Kalau Syu rajin, nanti Syu hupdate lagi.
For the last, Mira jangan risau, aku dengan dia just kawan ;)
Byebye. Assalamualaikum and Have a nice day guyss.